Tunisko na talíři

by - août 08, 2016




Moje sobotní večery jsou velice cool :D Airport party :D Dobře, kecám, sobotní večery trávím na letišti a vítám turisty :) Nedávno jsem četla i článek, že Tunisko je jednou z nejbezpečnějších destinací, dám vám ho na facebook
Já vám to říkám pořád abyste přijeli :) A navíc, se mnou se vám nemůže nic stát :)
Většinou se vracíme z letiště se západem slunce a řeknu vám, že ze sledování romantiky vám vyhládne :D Zvlášt', když je člověk sám !

Hotelovou večeři jsem už nestihla, ale ještěže mám hned u hotelu malou tuniskou restauraci. Navíc po víc než dvou měsících na hotelový stravě, už prostě nemůžu :D
Tuniský jídla mám ráda, zvlášt' když je to junk food :D Když dáte stranou tu pálivou harissu, máte tam plno zeleniny, tuňáku a vajíček. Ale tahle harrissa je speciální, Nabeul je totiž harissou proslavenej - mišmaš pálivých paprik, které se suší na sluníčku. 
Pálilo to jako čert, ale bylo to taaak dobrý ! Stačí polít olivovým olejem a hned to dostává uplně jiný grády ! A navíc, v tuniských restauracích tenhle předkrm dostanete pokaždý.
Takže dobrou chut' :)







Takhle chutná pravé Tunisko a vy už přece víte, že jestli ho chcete ochutnat neni nic jednoduššího než mi napsat a přijet za mnou :) 
Pojed'te, at' se mám s kým cpát :D #hungryhybridgirl

Taky si myslíte, že ty malý (levný :D) restaurace jsou mnohem lepší než ty velký ? A znáte vůbec něco z tuniské kuchyně ? Dejte mi vědět v kometářích, budu se těšit :)
Utíkám na pláž, budu na vás myslet :D

Vaše, Hybrid Girl

You May Also Like

0 commentaires